maandag 23 april 2012

Regen, studeren en Wisam

En toen was dus de paasvakantie gedaan. Zo snel. Zo druk. Zo leuk! En dat begint hier te regenen. Da's behoorlijk nieuw. Helaas, nogal Belgisch weertje, niet zo goed voor wandelen. Wisam moest natuurlijk tenminste een beetje van Noorwegen zien, dus zijn we tussen de druppels nog wel wat gaan wandelen door de modder, gelukkig.

Oei, een deadline over 3 dagen...Ja wadde, maar goed dat ik ook nog wat in 't jaar doe. 't Was wel even doorwerken, maar allemaal goed gegaan, afgezien van een beetje frustratie. Even tussen haakjes, op deze blog vind je inderdaad vooral reizen en plezante activiteiten terug maar ik studeer hier wel degelijk. 't Is gewoon wat raar om je fototoestel boven te halen in de klas en te zeggen dat de prof rustig mag verder praten, hoor. Maar toch is mij dat dus een keer gelukt! Het was wel tijdens practicum in de serres. Mag ik u voorstellen: een paar echte Noorse plant scientists (planten wetenschappers)
Dit is de helft van mijn klas voor dit vak, wel een gezellige groep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten